شرایط ثبت رزومه

چرا ثبت رزومه آنلاین هنری مهم است؟

615703b5 d1e2 4b26 bd22 a9956290f46b 2

 رزومه هنری خلاقانه ؟

_

زمان انتخاب ساختار و فرمت رزومه، این سوال مهم مطرح می شود که یک کارفرما چه رزومه ای را ترجیح می دهد؟ آیا واقعاً زیبابی و متفاوت بودن ظاهر رزومه در نظر کارفرما نقش مثبت دارد یا تمام این کارها بیهوده و وقت تلف کردن است؟

در رزومه نویسی مسئله ی مهم موقعیت شغلی و حوزه ی کاری است که می خواهید در آن استخدام و مشغول به کار شوید. پس قبل از هر کاری با شناخت حوزه های کاری مجاز برای رزومه غیر رسمی و هنری، می توانید از فرصتی به نام ساخت رزومه خلاقانه بهره مند شوید و مورد توجه کارفرمای آینده تان خود قرار بگیرید.

چرا رزومه آنلاین ؟

_

مزایای داشتن رزومه آنلاین

۱. داشتن رزومه آنلاین نشان می‌دهد شما با تکنولوژی آشنا هستید ۲. در رزومه آنلاین فورا می‌توانید اطلاعات خود را تصحیح کنید ۳. خلاقیت شما می‌تواند در رزومه آنلاین نمایش داده شود

یکی از بزرگترین مزایای رزومه آنلاین بروز بودن اطلاعات و همچنین ثبت شدن نام فرد در گوگل میباشد . این اتفاق باعث این میشود که هر فردی هر جای دنیا با تایپ کردن نام و نام خانوادگی ما صفحه ای از بیوگرافی، رزومه  و همچنین نمونه کارهایی که اکثرا جمع آوری و نگهداری آنها قطعا برای ما دشوار است را شاهد باشد .

asdaas
n

جهت ثبت اطلاعات در صفحه سایت ما طبق موارد مشروحه زیر عمل بفرمایید . 

– برای قرار گیری مشخصات و نمونه کارهای خود در صفحات اول گوگل ما نیاز به دریافت هر چه بیشتر اطلاعات شما داریم همچنین عزیزان هنرمند و آرتیست از دسته بندی نمونه کارهای خود و ذکر نام دسته بندی اجتناب نفرمایید زیرا این امر باعث بهتر دیده شدن شما را دارد. تمامی پشتیبانی صفحه شما زیر نظر سایت ARMANART.IR  میباشد و همچنین برای اضافه و یا کم کردن اطعات و نمونه کارهای خود در سایت اصلا نگران نباشد ما تا انتهای موفقیت کنار شما هستیم

– واریز مبلغ 800000 تومان جهت ثبت اطلاعات یصورت سالانه ( 12 ماهه ) و یا واریز بصورت ماهانه هر 6 ماه 450000 تومان .

تلفن مشاوره و همچنین کسب اطلاعات بیشتر : 09126190089

10 نکته ضروری برای داشتن یک رزومه خوب برای هنرمندان

۱- اطلاعات شخصی

cv با اطلاعاتی همچون نام، نام خانودگی، ملیت، تاریخ تولد، ایمیل، تلفن تماس و گاهی محدوده سکونت فرد شروع می‌شوند. دقت کنید که نیازی به انتشار اطلاعات شخصی با جزئیات نیست، مثلا نیازی ندارد در مراحل نوشتن cv  آدرس منزل سکونت خود را به طور کامل بنویسید. صرفا مشخص کردن محدوده سکونت کافی است. از طرفی اگر چند ایمیل دارید سعی کنید ایمیلی که رسمی‌تر و آکادمیک را ذکر کنید.

۲- اطلاعات تحصیلی

در این بخش از نوشتن درست cv برای هنرمندان نوبتِ شرح سوابق تحصیلی است که شامل مقاطع تحصیلی، تاریخ شروع و پایان دوره، عنوان رشته، نام دانشگاه، نام هنرستان، معدل و عنوان پایان نامه می‌شود. بهتر است که در هنگام نوشتن سابقه‌ی تحصیلی، مدارک جدیدتر و به روزتر را ابتدا عنوان کنید و سپس به مقاطع پایین‌تر بروید. زیرا کارفرمایان دوست دارند هرچه سریع‌تر و در نگاه اول، مدارک به روز شده شما را ببینند.

۳- سوابق کاری

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌ها در مراحل نوشتن  cv برای هنرمندان، بخش مشخص کردن سوابق کاری است که کارفرمایان به آن خیلی اهمیت می‌دهند. در این قسمت لیستی از عناوین شغلی و سوابق کاری‌ و هنری خود را به ترتیب سال، نوع فعالیت (تمام وقت، پاره وقت، قراردادی، پروژه‌ای) و با نام محل کار اضافه کنید. همچنین مسئولیت‌ها و کارهای مهم انجام شده درج شوند. در این مورد باز هم مانند بخش تحصیلی، ابتدا آخرین شغلی را که در آن مشغول به کار بوده‌اید را عنوان کنید. اگر در گذشته در آکادمی هنر، گالری و… مسئولیت یا ماموریت هنری خاصی داشته‌اید، آن را با ذکر سمت و تاریخ به این بخش اضافه کنید.

۴- حضور در نمایشگاه‌ها

در هنگام نوشتن cv برای هنرمندان در این بخش باید کمی درباره نمایشگاه‌هایی که برگزار کرده‌اید توضیح بدهید. آثار نمایش داده شده، هدف از برگزاری نمایشگاه، محل برگزاری و تاریخ، مواردی هستند که باید ذکر شوند. به علاوه چنانچه در افتتاحیه و نمایشگاه (انفرادی یا گروهی) و همایش هنری شرکت کرده‌اید، تجربیات خود را به صورت موردی و مختصر شرح دهید و بنویسید که این برنامه‌ها چه چیزی به دانش شما اضافه کرده‌اند.

این باعث می‌شود مدیر موسسه هنری جذب  فعالیت و دید هنرمندانه شما شود. البته خیلی نظرات شخصی خود را دخالت ندهید و واقعیات را بازگو کنید. از نمایشگاه‌ها لیستی تهیه کرده و آن را به همراه تاریخ امروز به گذشته، نام نمایشگاه و محل برگزاری به این بخش اضافه کنید.

۵- آثار به فروش رسیده

در نوشتن cv برای هنرمندان، این بخش یکی از مهم‌ترین قسمت‌هاست. شما باید مجموعه‌های خودتان که از طریق موزه‌ها، گالری‌ها و شرکت‌ها به فروش رسیده‌اند را به این قسمت اضافه کنید. هر چه محل مورد نظر معتبرتر باشد، اعتبار cv  شما بیشتر می‌شود. در آوردن نام اشخاصِ مهم و کلکسیون داران شخصی دقت کنید و بدون اجازه اسمی از آن‌ها ذکر نکنید. چنانچه آثار به فروش رسیده شما زیاد هستند، سعی کنید مهم‌ترین‌ها را در اینجا عنوان کنید.

۶- مهارت ها

پیشنهاد می‌کنیم در مراحل نوشتن cv بخشی را به مهارت‌های فنی (کار با کامپیوتر و نرم فزار)، مهارت‌های فردی (آشنایی با زبان خارجی، خلاقیت، نظم پذیری و…) و مهارت‌های هنری مرتبط اختصاص دهید. حتما هر مورد را صادقانه ذکر کنید تا بعدا هنگام مصاحبه مشکلی برایتان پیش نیاید.

۷- دوره‌های تخصصی

به عنوان یک هنرمند شما می‌توانید در صورت تمایل اطلاعاتی از قبیل شرکت در دوره‌های کاربردی و کارگاه‌های هنر را با ذکر تاریخ، محل برگزاری، طول دوره و نوع گواهینامه قید کنید.

۸- عضویت در محافل هنری

برخی از انجمن‌های هنری بسیار معتبرند و ممکن است حتی برای عضو شدن در آن امتحانی را بگذرانید. پس چنانچه در انجمن‌های معروفی عضو هستید در این قسمت تاریخ و شماره عضویتتان را اضافه کنید.

۹- سوابق علمی و پژوهشی

این قسمت در نوشتن cv برای هنرمندان شامل مقالات و کتبی می‌شود که به صورت رسمی در آکادمی های هنری منتشر شده‌اند. حتما بعد از ذکر عنوان مقاله و نام کتاب، اطلاعاتی از قبیل سال انتشار و محل چاپ را نیز اضافه کنید. همانطور که در ابتدا درباره اصول نوشتن cv و رزومه گفتیم، در رزومه شاید این موارد خیلی خلاصه ذکر شوند یا اصلا عنوان نشوند. ولی در نوشتن درست cv سعی کنید حتما موارد ریز مربوط به کتاب و مقاله آورده شوند

۱۰- جوایز و افتخارات

چنانچه در دوره تحصیلات و هنر آموزی خود در جشنواره‌ها جوایزی را کسب کرده‌اید یا کاندیدای آن بوده‌اید، جایزه یا بورسیه مورد نظر را با تاریخ آخرین عنوان ذکر کنید. مخصوصا اگر cv خود را برای مرکزی آکادمیک ارسال می‌کنید، این مورد به عنوان مزیت برای شما محسوب می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *