کلاسها و دوره های مجازی و آموزش های آنلاین و غیر حضوری طراحی و نقاشی

کلاسها و دوره های مجازی و آموزش های آنلاین و غیر حضوری طراحی و نقاشی

  • آموزش آنلاین و کلاسهای مجازی آموزشگاه نقاشی در تهرانسر ، بسر امنی است برای رفع نیازهای افرادی که بهر دلیلی امکان شرکت در کلاسهای حضوری را نداشته و آموزشهای از راه دور و کلاسهای آنلاین و آموزش مجازی را مغتنم میشمارند.
  • سعی بر این شده است که تا حد امکان محتوای آموزشی کلاسهای آنلاین طراحی و نقاشی ، با آموزشها و سر فصلهای تعیین شده برای کلاسهای حضوری آموزشگاه، برابری کرده و کارایی بالایی در چهار چوب آموزشهای غیر حضوری را در بر داشته باشد
  • وسایل مورد نیاز هر دوره نیز در هر دوره معرفی میگردد
  • آموزشها بصورت خود آموز میباشد و استاد تا آخرین لحظه پاسخگوی شما میباشد
  • محدودیت زمانی برای استفاده از دروس وجود ندارد و در هر زمانی از شبانه روز دسترسی به منابع آزاد است
شماره تلفن هماهنگی : 09126190089 علی شمس

آموزشگاه نقاشی سبز

آموزش نقاشی

لذت نقاشی کردن را باید بارها و بارها تجربه کرد .
با نقاشی انسان به یک خودشناسی و دقیق تر دیدن دنیای پیرامون خود می رسد .
و در کنار آن از لذت آثاری که خلق می کند ، بهرمند می شود .

آموزش نقاشی بزرگسال در غرب تهران
آموزشگاه نقاشی در غرب تهران

کلاسهای آموزشگاه نقاشی سبز در فضایی مناسب برگزار می گردد ،
در انتخاب محل و طراحی فضا سعی گردیده محیطی فراهم شود که هنرجو نهایت بازدهی را کسب نماید . سیاست کاری اساتید آموزش نقاشی سبز بر پایه رضایتمندی هر دو طرف
هنرجو و استاد استوار بوده بنابراین سعی گردیده تمامی احتیاجات و شرایط مورد نیاز برای برگزاری هر چه بهتر کلاسها و هرچه سریعتر به نتیجه رسیدن هنرجویان فراهم گردد.
برپایی نمایشگاه های سالانه از آثار هنرجویان از دیگر مزیت های این آموزشگاه نقاشی می باشد که با توجه به فضا و ظرفیت های موجود در مجموعه میسر گردیده ،
برپای این نمایشگاهها جهت تشویق هنرجویان و به بار نشستن زحمات ایشان می باشد و در ایجاد یا پر بار گشتن رزومه کاری هنرجویان تاثیر بسزایی دارد.

متد مورد استفاده در کلاسهای آموزش نقاشی در تهرانسر به صورت کاملا اختصاصی و طی سالها تلاش و مطالعه و مشاهده نیازهای واقعی هنرجویان طراحی شده و همواره سعی کرده ایم از دریچه نگاه هنرجویان به مسائل نگریسته تا بتوانیم تا حد امکان نقاط ضعف و قوت هنرجویان را شناسایی و بهترین و جامع ترین برنامه را برای آموزش حرفه ایی نقاشی به آنان ارائه دهیم .
در کلاس های نقاشی با هر هنرجو به صورت جداگانه کار شده و با توجه به سطح توانایی و استعداد فرد برای پیشرفت هر چه سریعتر وی برنامه ریزی می گردد .
در واقع در هر کلاس نقاشی هنرجویان با سابقه کاری و تجربه متفاوت در کنار یکدیگر قرار می گیرند و در کنار یادگیری مباحث ارائه شده توسط استاد در محیطی گرم و دوستانه از تجربیات یکدیگر نیز بهره مند می گردد.

آموزش نقاشی در غرب تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *