آموزش طراحی سایت تهرانسر بدون کدنویسی

_

آموزش وردپرس (طراحی سایت) در تهرانسر

_
آموزش فتوشاپ در تهرانسر – آموزشگاه نقاشی آرمان
آموزش بصورت تخصصی از پایه و بصورت پروژه محور برگزار میشود از هر جلسه بصورت جداگانه از مانیتور و صدای استاد فیلم برداری میشود و در پایان آموزش فیلم جلسه جهت بهبود نحوه آموزش به هنرجو تحویل داده میشود
جهت هماهنگی و نحوه برگزاری کلاسها با شماره 09126190089 و یا 02144506490 تماس حاصل فرمایید  
همین چند سال پیش وقتی برای کسب و کاری لازم بود که یک سایت راه اندازی شود حتما باید به سراغ یک طراح سایت میرفتیم اما اکثرا در پایان کار با مشکلاتی شامل صرف هزینه زیاد، قطع همکاری پیش از موعد و تحویل کار، سپردن پروژه به دست طراح جدید و در نهایت با یک سایت نیمه کاره مواجه بودیم.
اما اگر بگوییم انقلابی در طراحی سایت ها رخ داده است بیراه نگفتیم. حال و با استفاده از وردپرس ساخت سایت فروشگاهی، شرکتی و یا هر نوع سایت متناسب با کسب و کار شما نه تنها امری محال نیست بلکه شما خودتان بدون داشتن هیچ گونه دانش کندنویسی میتوانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را طراحی کنید.
جهت هماهنگی و نحوه برگزاری کلاسها با شماره 09126190089 و یا 02144506490 تماس حاصل فرمایید  
66

آموزش طراحی سایت تهرانسر

_

وردپرس چیست ؟

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا متن باز و رایگان است که شما می توانید با استفاده از آن، انواع سایت و وبلاگ را راه اندازی کنید. وردپرس، به دلیل متن باز بودن و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهد و همین طور، سادگی استفاده از پنل مدیریت، توانسته سهم بالایی از بازار استفاده از سیستم های مدیریت محتوا را به خود اختصاص دهد. همچنین، به دلیل استفاده بسیار بالا از این سیستم مدیریت محتوا، برنامه نویسان بسیاری نسبت به پیاده سازی افزونه ها و قالب های مختلف برای این سیستم مدیریت محتوا اقدام کرده اند که همین باعث استفاده بیشتر از وردپرس شده است.

در این آموزشگاه، علاوه بر یادگیری خود وردپرس و نحوه استفاده از آن، چند افزونه کاربردی، نحوه راه اندازی یک وب سایت با استفاده از وردپرس و افزونه ووکامرس را نیز می آموزیم.

website redesign mistakes

آموزش طراحی سایت تهرانسر

_

آموزش طراحی سایت وردپرسی بدون کدنویسی

افزونه Visual Composer یکی از برترین افزونه‌ های ارائه شده، برای طراحی سایت به روش Drag & Drop است، که به شما کمک می‌ کند با استفاده از ماژول‌ های آماده، وب‌ سایت‌ های مورد نظر خود را به زیبایی طراحی و پیاده‌ سازی کنید. خود افزونه به تنهایی دارای المان‌ های کاملی جهت طراحی صفحات سایت است، اما در کنار این افزونه، می‌ توانید بسته تکمیلی افزونه را نیز نصب کنید، تا المان‌ های زیباتری نظیر کاروسل‌ ها و همین طور اسلایدرها در اختیار شما قرار بگیرد. در این آموزشگاه، ما به صورت پروژه محور با اکثر المان‌ های کاربردی و مورد نظر به منظور طراحی وب‌ سایت آشنا خواهیم شد.

wordpress programmer 1

آموزش طراحی سایت تهرانسر

_

کلاس آموزش حضوری وردپرس

 

اگر میخواهید وارد حوزه وب و طراحی سایت شوید کلاس آموزش وردپرس یکی از بهترین کلاس ها در حوزه طراحی سایت می باشد که به شما این اعتماد به نفس را می دهد که خیلی سریع وارد بازار کار شوید. دوره آموزش حضوری طراحی سایت وردپرس بدون کدنویسی یکی از دوره های کاربردی آموزشگاه اصغرزاده بوده و توانسته است تا حد زیادی کارآموزان این دوره را برای ورود به بازار کار کمک نماید.

آموزش وردپرس در مازندران 3 845x321 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *