آموزش تری دی مکس در تهرانسر (3ds Max)

_

آموزش تری دی مکس تهرانسر اگر از آن دسته از آدمهایی هستید که هرکاری را خودتان باید تجربه کنید و یاد بگیرید باید بگوییم این بسیار خوب است اما شما همیشه عقب خواهید ماند! اگر ترجیح میدهید مدلسازی نما و طراحی دکوراسیون داخلی را خودتان با آموزش های پراکنده و حتی رایگان موجود در اینترنت یاد بگیرید و در حین کار تجربه کسب کنید علاوه بر زمان زیادی که از دست خواهید داد ، اعتبار خود را با خراب کردن پروژه ها و موقعیت های شغلی خود نیز زیر سوال میبرید.

چراکه ما قبلا تمام این راه ها را رفته ایم و تمام اشتباهات و سعی و خطاهایی که شما قرار است انجام دهید را تجربه کرده ایم و شما را به گونه ای راهنمایی خواهیم کرد که بدون انجام هیچ یک از این اشتباهات به گنجینه ای از تجارب و تکنیک های روز مدلسازی با نرم افزار تری دی مکس دست پیدا کنید.

1 R0WZIHN2TdyGIW8hSl5vHQ

آموزش تری دی مکس در تهرانسر 

_

تری دی مکس (3D max) چیست ؟

تری دی مکس (3ds MAX) نرم افزاری با توانایی ساختن مدل های سه بعدی، تحرک بخشیدن و رندی محسوب شده که از قدرتمندترین نرم افزارها برای انیمیشن سازی در عرصه گرافیک است. در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، تولید انیمیشن و فیلم، افکت های بازی کامپیوتری و شبیه سازی تصاویر به دلیل کارایی ساده و امکانات آن، کاربرد دارد. در آموزشگاه اصغرزاده، از نحوه آغاز به کار در برنامه تا رندر تصاویر به صورت متوالی به صورت کامل و با جزییات آموزش داده می شود.

آموزش تری دی مکس در تهرانسر (3ds MAX) نرم افزاری با توانایی ساختن مدل های سه بعدی، تحرک بخشیدن و رندی محسوب شده که از قدرتمندترین نرم افزارها برای انیمیشن سازی در عرصه گرافیک است. در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، تولید انیمیشن و فیلم، افکت های بازی کامپیوتری و شبیه سازی تصاویر به دلیل کارایی ساده و امکانات آن، کاربرد دارد. در آموزشگاه اصغرزاده، از نحوه آغاز به کار در برنامه تا رندر تصاویر به صورت متوالی به صورت کامل و با جزییات آموزش داده می شود.

در آموزشگاه هنرهای تجسمی آرمان 

1 h0KekcQhUsOqXMBYmVgq2Q

آموزش تری دی مکس در تهرانسر 

_

طراحی و ساختن تری دی مکس

ما در آستانه سفر به دنیای مجازی سه بعدی هستیم. باید کمربندها را محکم بست و آماده این سفر شد. وسیله سفر ما، نرم افزار تری دی مکس است. با این نرم افزار ما می توانیم اشیا، کاراکترها، فضاها و موضوعات مختلف را خلق کنیم و از آن ها در یک فیلم زنده یا یک انیمیشن و یا حتی بازی رایانه ای استفاده کنیم. ما می توانیم کاراکترها و موجودات را متحرک سازی کنیم، آن ها را به کار و فعالیت در آوریم و همچنین آن ها را به سخن آوریم. پس برای یک سفر شگفت انگیز آماده می شویم!

آموزش تری دی مکس در تهرانسر

3ds max design features

تری دی مکس در معماری داخلی

بنابراین نوآوری و خلاقیت در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
این نرم افزار از پلاگین هایی با قابلیت مدل سازی و طراحی برخوردار است که می توان از آن در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کرد.
ویژگی های بی نظیر نرم افزار تری دی مکس در ایجاد تصاویر سه بعدی واقع گرایانه و طرح ها و مدل های جذاب، سبب تمایز این نرم افزار گردیده و بسیاری از طراحان استفاده از نرم افزار تری دی مکس برای کارهای خود را به سایر نرم افزارهای موجود ترجیح می دهند؛

زیرا با توجه به کاربرد گسترده این نرم افزار در رسانه ها، صنعت، تبلیغات و سرگرمی، می توان تصاویر و انیمیشن های سه بعدی تولید کرد. آموزش تری دی مکس در تهرانسر
با استفاده از نرم افزار تری دی مکس می توان مدل های سه بعدی را ویرایش نموده و آن ها را توسعه داد.
اشکال هندسی موجود نرم افزار تری دی مکس و ابزار و امکانات منحصر به فرد این نرم افزار، آن را به یک نرم افزار ایده آل برای انجام مدل سازی های سه بعدی تبدیل کرده است.
وجود رندر های گوناگون در نرم افزار تری دی مکس، تهیه خروجی از فایل های موجود در برنامه را بسیار آسان کرده است.

5d2c5926d3c6a

آموزش تری دی مکس در تهرانسر 

_

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *