WELCOME

آموزشگاه نقاشی سبز

آموزشگاه طراحی و نقاشی و هنرهای تجسمی در تهرانسر

sabz gallery

بهترین آموزشگاه نقاشی در تهرانسر

آموزشگاه هنرهای تجسمی سبز بصورت تخصصی در امر آموزش نقاشی بزرگسال و کودکان همچنین خوشنویسی و نرم افزارهای گرافیکی در منطقه تهرانسر فعالیتی بیش از 10 سال دارد . این مجموعه با کادری مجرب و کار آزموده با در دست داشتن متدهای پیشرفته قدم بر پیشرفت هر چه بهتر در امر آموزش را بر داشته اند .

از خدمات آموزشی آموزشگاه هنرهای تجسمی سبز( آموزشگاه نقاشی در تهرانسر ) برگزاری بهترین کلاس های تخصصی آموزش نقاشی و طراحی در غرب تهران، شامل  طراحی و نقاشی بزرگسال ، رنگ روغن ، پاستل ، سیاه قلم و پرداز با مداد ، مداد کنته ، خوشنویسی و نرم افزارهای گرافیکی میباشد با تکنیک و آموزش بسیار متفاوت. 

 

ما اولین نیستیم اما در تلاشیم بهترین باشیم

این آموزشگاه با برگزاری کلاسهای کامپیوتر در تهرانسر  بهترین کلاس های تخصصی در امر آموزش نرم افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ ، 3D Max ، اتوکد ( AUTOCAD ) ، ایلاستریتور ، ایندیزاین ، کورل ، مجموعه نرم افزار های آفیس ( ICDL 1 , ICDL 2 ) و دیگر نرم افزارهای تخصصی و اداری در منطقه تهرانسر فعالیت دارد .

این مجموعه ( آموزشگاه نقاشی در تهرانسر و غرب تهران ) با کادری مجرب و کار آزموده با در دست داشتن متدهای پیشرفته ( آموزش بصورت پروژه محور و ویژه محیط کار در این متد از تمام جلسات فیلم برداری میشود و پس از پایان فیلم هر جلسه تحویل هنر آموز میشود ) قدم بر پیشرفت هر چه بهتر در امر آموزش را بر داشته اند . 

سلامت جسم و روح تنها یکی از فواید نقاشی است!

 

 

از فواید نقاشی در بخش اصلی مربوط به تقویت ذهن و حافظه است . کشیدن نقاشی به شما کمک می کند تا قدرت ارتباط و تمرکز خود را افزایش دهید. به طبع با کشیدن نقاشی شما تنها موجب تخلیه شدن افکار منفی و .. نمی شوید بلکه با نقاشی کشیدن و بازی با رنگها شما برای سلامت روح و ذهنتان قدم برمی دارید.

نقاشی به ما کمک می کند تا با دیگران ارتباط برقرار کنیم زیرا در این صورت امکان بروز هیجانات و احساسات، آرزوها، نگرش به اشیا و… به گونه ای متفاوت وجود دارد. به کمک نقاشی می توان بسیاری از احساسات، هیجانات و افکار را نشان داد. این روش به خصوص برای افراد معلول که دچار ضعف ارتباطی هستند، اشخاص خجالتی و کسانی که قادر به برقراری ارتباط مؤثر و سازنده با دیگران نیستند اهمیت بیشتری دارد.

آموزشگاه نقاشی در غرب تهران

 

 

یکی از مهم ترین مسائل در بحث آموزش پیدا کردن مکانی برای آموزش صحیح و اصولی میباشد آموزشگاه نقاشی در غرب تهران در این آموزشگاه نقاشی در تهرانسر ابتدا از طراحی مکعب و مربع برای اندازه گذاری صحیح اشکال و سپس اشیاء بیجان آموزش داده میشود

و بعد از این مرحله آموزش مناظر و مرایا جهت آموزش پرسپکتیو و سایه های خشن داده میشود در نهایت صورت و اجزای صورت در طراحی آموزش داده میشود پس از آن هنر جو به هر سبکی که مورد علاقه او هست سوق پیدا میکند رنگ روغن مداد رنگی پاستل آبرنگ و آکرولیک سبکهای نقاشی هستند که در آموزشگاه نقاشی در غرب تهران آموزش داده میشود

سلامت ذهن با  نقاشی کشیدن!

آموزش نقاشی بزرگسال در غرب تهران

نقاشی برای سلامت ذهن بسیار مفید است. طراحی و نقاشی باعث ایجاد خلاقیت در فرد میگردد و همچنین نقاشی رنگ روغن در تقویت قدرت انتخاب و تشخیص و انتخاب ترکیب رنگها کمک بسزایی در دید افراد را داراست

نقاشی قدرت تمرکز را تسهیل و به کسب آن کمک می کند زیرا زمانی که تصویری را می کشیم باید برای خلق تفکری که در ذهن داریم متمرکز شویم. از طرفی می توان در این زمان از مشکلات و شرایط سخت روزمره فاصله گرفت و با نگاه متفاوتی به اطراف نگریست.

اهمیت آموزش نقاشی به کودکان و شیوه تدریس آن

 

طریقه آموزش نقاشی در آموزشگاه نقاشی کودک در تهرانسر به کودکان بصورت تخصصی بوده و جهت افزایش خلاقیت کودک بین 6 تا 12 سال طبق برنامه آموزشی ابتدا 2 تا 4 ترم آموزش با تکنیک مداد رنگی میباشد این کار جهت بالا بردن قدرت دست در رنگ آمیزی و همچنین آموزش رنگ آمیزی اشکال و اجسام بصورت سه بعدی میباشد

این مرحله از آموزش کودک یاد میگیرد چگونه رنگ آمیزی کند نور و سایه ها را بتواند ترسیم نماید و همچنین مقیاس اجسام نسبت به یکدیگر را اموزش میبیند در این دوره کودکان فضاسازی برای اشکال و طرحهای خاسته شده را با کمک استاد اموزشگاه فرا میگیرند . پس از این مرحله به سما آموزش رنگ آمیزی با آکرولیک هدایت شده و با سه تیوپ رنگ آمیزی سه رنگ اصلی اموزش ترکیب رنگ میبینند و در آخر آموزش طراحی پیشرفته با صلاح دید استاد شروع میشود 

هنگامی که کودکان شروع به کشف استعدادها و توانمندی هایشان می کنند، یکی از حوزه هایی که ممکن است در آن احساس برتری کنند، نقاشی است. آموزش نقاشی تهرانسر در این مسیر، شما هم می توانید به زوایای پنهان بیشتری از وجود دلبندتان واقف شوید.
نقاشی کردن، رفتاری است که مزایا و فواید بسیاری بر روح و جسم کودکتان خواهد داشت و همزمان، مهارت های ذهنی و جسمی اش را به تکامل خواهند رساند.

 

 

 

آموزش نقاشی کودک در تهرانسر به همراه خلاقیت

آموزشگاه نقاشی در غرب تهران
Screenshot 35

طراحی سایت و پشتیبانی آن

 

 

طراحی سایت در تهرانسر: برای رونق دهی به کسب و کار خود علاوه بر معرفی آن به دنیای واقعی ، نیاز به شناخته شدن آن در فضای مجازی داریم. کار اینترنتی و راه اندازی کسب و کار آنلاین این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و حتی بسیاری از کسب و کارهای سنتی تمایل دارند شعبه آنلاین خودشان را راه‌اندازی کنند.

در این مجموعه ( آموزشگاه هنرهای تجسمی ) با طراحی سایتهای متعدد اینترنتی در زمینه های طراحی سایتهای فروشگاهی، بازاریابی شبکه ای، طراحی سایت خبری، طراحی پورتال و غیره با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های طراحی سایت به همراه بهترین خدمات جانبی طراحی سایت نظیر بهینه سازی سایت، امنیت سایت، طراحی سایت حرفه ای و ریسپانسیو با افتخار در کنار شماست.

6
7
3
3

کلاس های خوشنویسی، و اهمیت آن

 

 

خط و خوشنویسی ، زیبانگاری حروف و کلمات است بر اساس اصول و قواعدی مشخص و معین.

هنر خوشنویسی هم در ثبت و نشر پیشرفتهای علمی و فرهنگی و همین طور در حوزه هنرهای کاربردی به صورت گسترده ای مورد بهره برداری هنرمندانه قرار گرفته است

در عصر حاضر نیز با پیشرفتهای روزافزون که در صنعت عظیم چاپ پدید آمده و هر چند گاه فناوری جدیدتری در این زمینه ارائه می گردد، خط همچنان جای شایسته خود را حفظ کرده است.

در آموزشگاه خوشنویسی و نقاشی آموزش صفر تا صد خوشنویسی با خودکار و با ماژیک و قلم نی، آموزش به صورت تخصصی میباشد. آموزشگاه خوشنویسی زیر نظر اساتید برتر و مجرب انجمن خوشنویسان میباشد.

006 scaled 1
2115034
006 scaled 1