آموزش نقاشی تهرانسر

آموزشگاه نقاشی تهرانسر

آموزشگاه نقاشی تهرانسر

آموزشگاه نقاشی تهرانسر سبز برگزار کننده بهترین کلاس های تخصصی آموزش نقاشی و طراحی در غرب تهران، شامل طراحی با مداد، طراحی چهره، رنگ روغن، مداد رنگی و سیاه قلم با تکنیک و آموزش بسیار متفاوت.

 آموزشگاه نقاشی تهرانسر بصورت حرفه ای و در حوزه نقاشی بزرگسالان و در تکنیکهای مختلف دوره های آموزشی برگزار میکند.

آموزشگاه نقاشی سبز برگزار کننده بهترین کلاس های تخصصی آموزش نقاشی و طراحی در غرب تهران، شامل طراحی با مداد، طراحی چهره، رنگ روغن، مداد رنگی و سیاه قلم با تکنیک و آموزش بسیار متفاوت.

 آموزشگاه نقاشی سبز در تهران و در تهرانسر بصورت حرفه ای و در حوزه نقاشی بزرگسالان و کودکان در تکنیکهای مختلف دوره های آموزشی برگزار میکند.

آموزشگاه نقاشی تهرانسر
آموزشگاه نقاشی تهرانسر
2
آموزشگاه نقاشی تهرانسر

آموزشگاه نقاشی تهرانسر

آموزشگاه هنرهای تجسمی سبز بصورت تخصصی در امر آموزش نقاشی بزرگسال و کودکان همچنین خوشنویسی و نرم افزارهای گرافیکی در منطقه تهرانسر فعالیتی بیش از 10 سال دارد . این مجموعه با کادری مجرب و کار آزموده با در دست داشتن متدهای پیشرفته قدم بر پیشرفت هر چه بهتر در امر آموزش را بر داشته اند .

از خدمات آموزشی آموزشگاه هنرهای تجسمی سبز( آموزشگاه نقاشی در تهرانسر ) برگزاری بهترین کلاس های تخصصی آموزش نقاشی و طراحی در غرب تهران، شامل  طراحی و نقاشی بزرگسال ، رنگ روغن ، پاستل ، سیاه قلم و پرداز با مداد ، مداد کنته ، خوشنویسی و نرم افزارهای گرافیکی میباشد با تکنیک و آموزش بسیار متفاوت.

 

ما اولین نیستیم اما در تلاشیم بهترین باشیم

آموزشگاه نقاشی تهرانسر

این آموزشگاه با برگزاری کلاسهای کامپیوتر در تهرانسر  بهترین کلاس های تخصصی در امر آموزش نرم افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ ، 3D Max ، اتوکد ( AUTOCAD ) ، ایلاستریتور ، ایندیزاین ، کورل ، مجموعه نرم افزار های آفیس ( ICDL 1 , ICDL 2 ) و دیگر نرم افزارهای تخصصی و اداری در منطقه تهرانسر فعالیت دارد .

این مجموعه ( آموزشگاه نقاشی در تهرانسر و غرب تهران ) با کادری مجرب و کار آزموده با در دست داشتن متدهای پیشرفته ( آموزش بصورت پروژه محور و ویژه محیط کار در این متد از تمام جلسات فیلم برداری میشود و پس از پایان فیلم هر جلسه تحویل هنر آموز میشود ) قدم بر پیشرفت هر چه بهتر در امر آموزش را بر داشته اند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *