آموزش نقاشی هایپر رئال در تهرانسر

دارای مجوز رسمی از اداره ارشاد اسلامی

آموزش هایپر رئال در غرب تهران

نقاشی هایپررئال در غرب تهران، پرداختن به جزئیات و ظرافت های مدل مورد توجه قرار میگیرد. نقاشی هایپررئال با تکنیک های مختلف انجام میگیرد. ذغال، مداد، رنگ روغن و مداد رنگی از پر طرفدارترین متریالها در خلق اینگونه آثار میباشند.

در تعریف نقاشی هایپررئال می توان گفت نقاشی است که در نشان دادن جزئیات و ظرافت های موجود در مدل حتی پا را فراتر از عکس می گذارد.

جهت کسب اطلاعات و مشاوره با شماره 09126190089 تماس حاصل فرمایید

آموزشگاه نقاشی در غرب تهران

نقاشی هایپررئال چیست ؟

با توجه به این تعریف در نقاشی هایپررئال هنرمند نقاش بیشترین دقت را صرف نشان دادن و به تصویر کشیدن جزئیات میکند و باید چنان مهارتی داشته باشد که اثری که خلق می نماید بتواند با عکس برابری کرده و یا حتی از عکس نیز طبیعی تر به نظر برسد.

در نقاشی هایپررئال در تهرانسر،  نقاشی ما باید با عکس یا پرینت برابری نماید و بیننده را متقاعد سازد که با عکس یا پرینت مواجه شده است و نه نقاشی.

آموزشگاه نقاشی در غرب تهران یکی از مهم ترین مسائل در بحث آموزش پیدا کردن مکانی برای آموزش صحیح و اصولی میباشد.

آموزشگاه نقاشی سبز ( آموزشگاه هنرهای تجسمی سبز ) یکی از بهترین آموزشگاه نقاشی در غرب تهران میباشد که با محیطی آرام و زیبا با تجهیزات و آموزش روز دنیا در امر آموزش بزرگسال و نقاشی کودک در خدمت شما میباشد 

اموزش هایپررئال در تهرانسر

آموزشگاه نقاشی هایپررئال در غرب تهران

دقت در نقاشی هایپررئال

معمولا برای انجام نقاشی های هایپر رئال، از سایز ها و ابعاد بزرگ استفاده میشود. اما اجباری در آن نیست. به هر حال پرداختن به جزئیات و ریزه کاری ها در طراحی و نقاشی هایی با ابعاد بزرگ، راحت تر و بهتر انجام میشود.

گاهی بدلیل ساده انگاری ، که برخی از هنرمندان و هنر دوستان مرتکب شده اند تعریف هایپر رئال به نوعی تغییر یافته و به هر اثری که سایز بسیار بزرگی دارد و با ذغال اجرا شده هایپررئال میگویند. در صورتی که این تعریف  اشتباه است و اثر هایپررئال ربطی به اندازه و تکنیک مورد استفاده در آن ندارد؛
بلکه آثاری که در آن هنرمند وقت و دقت بسیاری صرف کرده و جزئیاتی مانند:

  • جنسیت
  • پوست
  • مو
  • تاثیر نور روی حجم

و … را به گونه ای به تصویر کشیده که نمی توان مرزی بین آن و عکاسی قابل شد را میتوان در ردیف آثار هایپررئال قرارداد.

نقاشی سیاه قلم تهرانسر

آموزشگاه هایپررئال در غرب تهران

آموزشگاه تخصصی نقاشی و طراحی کودکان و بزرگسالان

کلاسهای آموزشگاه نقاشی سبز  ( آموزشگاه هنرهای تجسمی سبز ) در فضایی مناسب برگزار می گردد ،در انتخاب محل و طراحی فضا سعی گردیده محیطی فراهم شود که هنرجو نهایت بازدهی را کسب نماید . سیاست کاری اساتید آموزش نقاشی سبز بر پایه رضایتمندی هر دو طرف هنرجو و استاد استوار بوده بنابراین سعی گردیده تمامی احتیاجات و شرایط مورد نیاز برای برگزاری هر چه بهتر کلاسها و هرچه سریعتر به نتیجه رسیدن هنرجویان فراهم گردد.

 

جزئیات در نقاشی هایپررئال

زمانی که هنرمند یک نقاشی هایپررئال را خلق می نماید چنان غرق جزئیات می شود که گویی گوشه ای از روح خود را در اثر به جای میگذارد و اینگونه است که مخاطب از دیدن این اثر حیرت زده می شود گویی اثر، جان و روح دارد و میتواند گوشه گوشه آنرا کاملا لمس نماید.

ابزار و وسایل مورد نیاز آموزش نقاشی هایپررئال

استفاده از ابزار و متریال مناسب، در هر مرحله تکنیکی به هنرجویان پیشنهاد داده میشود. ابزار و وسایل پیشنهادی در کلاس ها، حاصل بررسی ها و تجربیات استاد مربوطه، ومطالعاتی است که در طول سالها تحقیق و مطالعه تئوری و عملی بدست آمده است. هنرجویان کلاس های نقاشی هایپررئال میبایست برای برخورداری از آموزش بهتر، جهت تهیه ابزار و وسایل هر دوره آمادگی کامل داشته باشند.

انواع مداد در نقاشی سیاه قلم

مداد یکی از وسایل ضروری برای آموزش سیاه قلم است. این وسیله دارای انواع مختلفی با درجه سختی های متفاوتی است. این وسیله دارای انواع مختلفی طبق لیست زیر است:

  • مداد کنته سفید
  • مداد کنته مشکی
  • مداد استدلر B8
  • مداد استدلر HB
  • مدادهای فابرکستل (B2-B6-B8)

البته در هر مرحله و در هر ترم (در آموزشگاه نقاشی سبز در تهرانسر) ابزار مورد نیاز همان دوره به هنرجویان عزیز و گرامی پیشنهاد داده میشود.

نقاشی با کنته در غرب تهران

آموزش هایپررئال در غرب تهران

سبک رئال:

رئالیسم یا واقع گرایی، جنبشی متشکل از نقاشان قرن هجدهم میلادی است که در فرانسه تشکیل شد. پیروان مکتب رئالیسم معتقد بودند که برخلاف رومانتیسم، باید زندگی انسان ها را به همان شکلی که هست به تصویر بکشند. یعنی برخلاف روال آن دوران که اکثراً نجیب زادگان در قصرهای زیبا نقاشی می شدند، هنرمندان پیرو رئال، به نقاشی مردم عادی کوچه و خیابان، کشاورزان، کارگران، نانوایان و غیره پرداختند. این جنبش مقدمه به وجود آمدن سبک های Photoreal و Hyperreal در آینده شد.

آشنایی با سبک هایپررئال در تابلو رئال

هایپررئال به عنوان یکی از انواع سبک نقاشی و سبک رئال، به معنای واقع گرایی افراطی است که در نقاشی و مجسمه سازی کاربرد دارد. نقاشی هایی که با این سبک کشیده می شوند بسیار شبیه به عکس واقعی خود تصویر هستند. به طوریکه گاهی تشخیص واقعی یا نقاشی بودن آن کار سختی است. سبک هایپررئال بیشتر روی جزئیات تمرکز دارد و ریزه کاری ها را طوری به تصویر می کشد و از توهم واقعیتی استفاده می کند که گویی انگار که یا وجود ندارد یا چشم بیننده قادر به مشاهده آن نیست. موضوعاتی که بیشتر در نقاشی سبک رئال استفاده می شود پرتره ها، طبیعت بی جان، مناظر طبیعی و مناظر شهری هستند.

سبک فوتورئال:

در اواخر قرن 19 میلادی، جنبش فوتورئالیسم به همت تعدادی از هنرمندان آن عصر ایجاد شد. حامیان این سبک، به دنبال به تصویر کشیدن جزئیات دقیق یک عکس در نقاشی بودند. در سبک فتورئال، برخلاف سبک های ایده آلیستی آن دوران، چهره ها و مناظر به همان صورتی که بودن نقاشی می شدند. هیچ گونه حذف یا روتوشی بر ضعف ها و زشتی های ظاهری چهره سوژه ها در این سبک اجرا نمی شد. نقاشی های سبک فتورئال در قرون بعد به عنوان بدیع ترین و جذاب ترین آثار هنری در بین هنردوستان شناخته شد و مورد تحسین قرار گرفت.

نقاشی هایپررئال تهرانسر

آموزشگاه نقاشی با کنته در غرب تهران

-

آموزش طراحی سیاه قلم به سبک هایپر رئالآموزش نقاشی در غرب تهرانآموزش نقاشی غرب تهرانآموزش نقاشی هایپر رئالآموزش نقاشی هایپر رئال از پایه تا حرفه ایآموزش نقاشی هایپر رئال تخصصیآموزش نقاشی هایپر رئال تخصصی در تهرانسرآموزش نقاشی هایپر رئال تهرانسرآموزش نقاشی هایپر رئال در تهرانسرآموزش نقاشی هایپر رئال در تهرانسر از پایه تا حرفه ایآموزش نقاشی هایپر رئال در غرب تهرانآموزش نقاشی هایپر رئال غرب تهرانآموزشگاه نقاشی در غرب تهراناموزش تخصصی طراحی ماشیناموزش تخصصی طراحی ماشین در تهرانسراموزش نقاشی سیاه قلماموزش نقاشی سیاه قلم با کنتهاموزش نقاشی سیاه قلم در تهرانسرپرداز مدادرنگ روغنرنگ روغن تهرانسرسیاه قلمسیاه قلم تهرانسرطراحیطراحی تهرانسرطراحی ماشینطراحی ماشین تخصصیطراحی ماشین صنعتی اموزشکلاس نقاشی هایپر رئالکلاس نقاشی هایپر رئال تهرانسرکلاس نقاشی هایپر رئال در تهرانسرکلاس نقاشی هایپر رئال غرب تهرانکلاس های نقاشی هایپر رئالکلاس های نقاشی هایپر رئال تهرانسرمداد رنگیمداد رنگی تهرانسرمداد سیاه تهرانسرنقاشینقاشی تهرانسرنقاشی در ابعاد بزرگنقاشی سیاه قلم با کنتهنقاشی سیاه قلم در تهرانسرنقاشی هایپر رئالنقاشی هایپر رئال اموزشنقاشی هایپر رئال اموزشگاه تخصصینقاشی هایپر رئال اموزشگاه نقاشینقاشی هایپر رئال بزرگسالنقاشی هایپر رئال بزرگسال در تهرانسرنقاشی هایپر رئال تخصصینقاشی هایپر رئال در تهراننقاشی هایپر رئال در تهرانسرنقاشی هایپر رئال در غرب تهراننقاشی هایپر رئال کودکان و بزرگسالاننقاشی هایپررئال چیست ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *