آموزش نرم افزار ایلاستریتور

_
هنرهای دیجیتالی یک عنوان کلی در مورد هنرهایی است که از فناوری رقمی به عنوان جز اصلی فرایند تولید خلاقیت هنری و یا نمایش آن استفاده می شود. از دهه ی ۱۹۷۰ اسامی متفاوتی جهت فرایند مذکور برگزیده شده که از آن جمله می توان هنرهای رایانه ای و هنرهای چندرسانه ای را نام برد. با این همه هنرهای دیجیتالی به عنوان مناسب ترین نام در معرفی حوزه مذکور برگزیده شد. هنرهای دیجیتالی جز گروه بزرگتری به نام هنر رسانه های جدید جای گرفته است. به بیان دیگر هنر رسانه های جدید یک دسته بندی است که تمامی آثار هنری تولید شده با رسانه های جدید را دربر می گیرد.
d7bb8e84046367.5d75067185546 scaled

ایلاستریتور چیست ؟

ایلاستریتور یک نرم افزار تدوین وکتور محبوب برای طراحی می باشد که اصولا وکتوری که توسط هنرمندان و گرافیست ها استفاده شده است را برای ایجاد تصاویر وکتور دستکاری می کند.
تا به حال، آسان ترین راه برای ایجاد و ویرایش تصاویری قابل اندازه گیری برای اینکه آنها را به تصاویری در سایز های مختلف تبدیل کند، استفاده از adobe illustrator است.
ما می توانیم طرح هایی را در اندازه های کوچک ایجاد کنیم که می توانند با کیفیت های بالا چاپ شوند.
این کار معمولا در طراحی لوگوهای شرکت ها، تصویرسازی ها، نمودارها، جدول ها، کارتون از عکسهای واقعی و تبلیغات برای بالا بردن فروش یا حتی کارهای شخصی، هم به صورت چاپ شده یا دیجیتال، استفاده می شود.

illustrator 25

طراحی و ساختن در ایلاستریتور

ساختن یا ویرایش تصاویر با نرم افزار ایلاستریتور بسیار آسان است و نیاز به دانش قبلی از نقاشی کشیدن یا طراحی کردن ندارد.
مانند نقاشی کشیدن با دست، در این نرم افزار هم هرچیزی را می توانیم خلق کنیم.
وارد کردن عکس ها یک هنرنمایی در این نرم افزار به شمار می رود که از این طریق می توانید از عکس ها به عنوان راهنمای اولیه استفاده کنید و بخش های خاصی را نشانه گذاری یا رنگ آمیزی کنید و آن عکس را به یک اثر هنری تبدیل کنید که شبیه به نقاشی کشیدن با دست می باشد.
آموزشگاه طراحی و نقاشی اصغرزاده  سطوح حرفه ای آموزش ایلاستریتور را ارائه می دهد و تمام موارد مهم از مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهد.

 ساختن لوگوهای زیبایی شناسانه با آموزش ایلاستریتور

این نرم افزار برای ساختن اشکال هنری با استفاده از تصاویر وکتور مورد نظر می باشد که از این طریق طراحی لوگو را در صدر جدول کارهایش قرار می دهد.
با استفاده از ابزار pen، می توانیم شکل اولیه ی لوگوی خود را ایجاد کنیم.
به علاوه، انتخاب های زیادی برای رنگ در اختیار داریم که می توانیم به لوگوها و دیگر طراحی های خود اضافه کنیم.

475455 637478737975386932 16x9 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *